یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع
اکثر جوامع در آمریکای شمالی متنوع هستند. این افراد از قومیت های مختلف ، سطح درآمد و کشورهای مبدا تشکیل شده است. در بسیاری از موارد ، این مخاطبان متنوع به طور مؤثر در صفحات نشر اخبار محلی خود نمایش داده نمی شوند و همچنان بعنوان فرصتی برای افزایش تعامل و رشد مشاغل برای یک سازمان خبری ، بدون استفاده باقی می مانند. به همین دلیل است که ناشران می توانند جوامع متنوعی را که در آن خدمت می کنند درک کنند.

 

توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.


امیدواریم این جایی باشد که چالش نوآوری Google می تواند به شما کمک کند. سال گذشته ، GNI نوآوری چالش در آمریکای شمالی بر تولید درآمد و افزایش جذب مخاطبان برای رومه نگاری محلی متمرکز شد. 34 پروژه در 17 ایالت و استان 5.8 میلیون دلار برای کمک به پروژه هایی اعم از راهی برای ارائه دهندگان اخبار محلی برای دسترسی و کسب درآمد از کلیپ های صوتی ، برای آزمایش رویکرد جدید در کشف اخبار محلی ، تعامل و عضویت دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: 

اکچویتور خوب چه ویژگی دارد؟
امسال کانون توجه به ناشران کمک می کند تا مخاطبان خود را درک کنند تا بتوانند تجارت پایدار ایجاد کنند. از طریق همکاری با صندوق رومه نگاری Borealis در صندوق رومه نگاری ، می دانیم که جوامع با حداقل دسترسی به اخبار مربوطه نیز به احتمال زیاد از ایجاد ت و فرایندهای مدنی خارج خواهند شد. یک رسانه متنوع و قومی یک منبع خبری مهم برای گروه های تحت پوشش زیر نیست ، شکاف هایی را برای داستانهایی که به رسانه های اصلی منتهی نمی شوند ، پر می کند و یک نمایش مثبت و معتبر از فرهنگ هایشان ارائه می دهد. این مهم است که ناشرانی که مخاطبان کمتری را تحت پوشش خود قرار می دهند همچنان که دنیا به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود ، همچنان به رشد خود ادامه دهند.


چگونه این چالش کار می کند:


نوآوری GNI Challenge در آمریکای شمالی بودجه ای را برای پروژه هایی فراهم می کند که تمرکز مشخصی بر تنوع ، عدالت و شمول در رومه نگاری داشته باشند ، ایجاد مدل های پایدار برای رسانه های محلی که مخاطبان متنوعی را مورد توجه قرار می دهند ، ترویج می کنند و آن را به عنوان فرصتی برای تعامل و درآمد رانندگی می شناسند. .


ما به دنبال وسعت پروژه ها هستیم و نمونه هایی از این موارد ممکن است شامل استفاده از فناوری برای درک اثر تجاری مشرف به مخاطبان خاص ، طراحی استراتژی هایی برای بهبود کشف محتوای محلی و متنوع ، یا متنوع سازی جریان درآمد باشد. لطفا در تاریخ 18 مارس ساعت 9 بامداد به ما بپیوندید. PST برای شهربازی که در آن ما به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. با استفاده از این لینک می توانید تنظیم کنید.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها